سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار استانی به پروژه‌های میراث فرهنگی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از اختصاص ۱۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار استانی به پروژه‌های چهار حوزه زیرمجموعه میراث فرهنگی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فهیمه روشن رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه با اشاره به اختصاص پنج میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به حوزه گردشگری، گفت : سرفصل جدیدی با عنوان ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری داخلی طراحی شده که اعتبار پنج میلیارد تومان به این بخش و ۳۶۰ میلیون تومان به تبلیغات گردشگری اختصاص یافته است.

او همچنین از اختصاص پنج میلیارد و ۲۰۰ میلون تومان به حوزه صنایع دستی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت : پنج میلیارد تومان به ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی شهر کرمانشاه و ۲۰۰ میلیون تومان برای برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاص یافته است.

روشن اعتبار اختصاص یافته به حوزه میراث فرهنگی را نیز سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این اعتبار ۲ میلیارد تومان به مجموعه فرهنگی تاریخی طاق بستان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بازار تاریخی، ۲۰۰ میلیون تومان به تکیه معاون الملک و ۲۰۰ میلیون تومان به مرمت اضطراری بنا‌های تاریخی شهرستان اختصاص یافته است.

او گفت: پنج میلیارد تومان نیز به حوزه سرمایه گذاری اختصاص یافته که بصورت کمک‌های فنی اعتباری به تاسیسات گردشگری کمک خواهد شد.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کرمانشاه، این اعتبارات موجب تسریع اجرای پروژه‌ها و در ادامه شکوفایی اقتصاد و رونق تولید و شکوفایی صنعت گردشگری کرمانشاه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

طراحی سرفصل جدیدی با عنوان ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری داخلی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.