سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد;

هم افزایی و افزایش تولیدکیفی در عرصه اقتصاد هنر

استاندار ایلام گفت: با ایجاد بازار بزرگ عرضه آثار هنرمندان جوان تجسمی کشور باید امکان افزایش تولیدکیفی در این عرصه تحقق یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام :سلیمانی دشتکی  استاندار ایلام با انتشار پیامی به مناسبت برگزاری بیست و ششمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی جوانان ایران در استان ایلام به عنوان یکی از خاستگاه های دیرین تاریخ و تمدن گفت: این رخداد مبارک فرصتی مغتنم برای ارائه ظرفیت ها این منطقه از کشور می تواند باشد.

  سلیمانی دشتکی با اشاره به اینک هنر باید بتواند فرهنگ و سنت یک ملت را در گذشته وحال معرفی کند ابراز امیدواری کرده که آینده سازان هنرهای تجسمی کشور بتوانند با ثبت و ضبط خاطرات بیست و ششمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی در پایتخت خادمین زوار اربعین نمایشی از وصف دلدادگی این مردمان بزرگ را ثبت و ارائه کنند.

او تاکید کرد: با ایجاد بازار بزرگ عرضه آثار هنرمندان جوان تجسمی کشور باید امکان هم افزایی و افزایش تولیدکیفی در این عرصه اقتصاد هنر تحقق یابد.

استاندار ایلام عنوان کرد:بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به منظور گسترش و پیشبرد سطح هنری هنرمندان جوان و ارتقاء توان تخصصی آنها، با هدف شناسایی و معرفی جوانان هنرمند کشور، با حضور استادان برجسته دانشگاه و هنرمندان برگزیده تجسمی از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور در ایلام برگزار می‌شود.

او ادامه داد:این جشنواره در رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/با

بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.