سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: برنامه ریزی هدفمندی در ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان برپایه عملیات‌های برنامه‌محور در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تعیین راهبرد‌های مشخص در حوزه امنیت، برنامه ریزی هدفمندی در ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان برپایه عملیات‌های برنامه‌محور در دستور کار قرار دارد.

شهرستانی با بیان اینکه مردم‌مداری مهمترین اولویت در توسعه خدمت‌رسانی به مردم است گفت: برنامه دیدار شهروندان با مسئولان انتظامی و ارتقاء شاخصه‌های پاسخگویی به مطالبات مردمی از هم اکنون آغاز شده است.

او افزود: خدمت نیروی انتظامی به مردم یک خدمت بی‌منت است، چراکه پلیس باید در حوزه ماموریت‌های خود به آسیب‌های مقابل، به عنوان یک مسئله نگاه کند و در حل مسائل، همکاری و مشارکت سازنده با نخبگان علمی در درون و برون سازمان را اولویت خود قرار دهند.

شهرستانی ادامه داد: براساس برآورد‌های اجتماعی و تحلیل‌های کارشناسی، اصلی‌ترین نقاط ضعف و قوت در انجام ماموریت‌های محوله احصاء شده و با همه تلاش در جهت حل آن تلاش می‌شود.

او بیان کرد: شایسته‌سالاری به عنوان یک زیرساخت در نهادینه‌سازی قانون‌گرایی، جامعه‌محوری و پاسخگویی پلیس در برنامه‌ریزی‌های انتظامی و ترافیکی به شمار می‌رود که در این راستا، بهینه‌سازی هر چه مطلوب‌تر نظام آموزشى کارکنان در رشد و تعالی سازمانی امری مهم و ضروری است.

او اظهار داشت: لازمه پلیس استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی است بنابراین پلیس هوشمند نقش مهمی در ارتقاء کیفی خدمات و اجرای موفقیت آمیز مأموریت‌های محوله دارد و نقش آن در کیفی سازی خدمات در جامعه امروزی، امری غیرقابل انکار است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی، افزایش مهارت‌های بنیادین پلیس در عملیات‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: آموزش‌های کاربردی و مهارت افزا، ضامن سلامت اداری و تعالی رفتار فردی و سازمانی است که در این راستا در قرارگاه جهادی نیروی انتظامی تربیت و آموزش، افزایش مهارت‌های بنیادین، محور تمام اقدامات عملیاتی پلیس جامعه محور است.

انتهای پیام/ ر

لازمه پلیس استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.