سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور فعال فنی وحرفه‌ای خوزستان در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر

محصولات و دستاورد‌های مهارت آموختگان روستایی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر ارئه شد.

غلامی روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: محصولات ودستاورد‌های مهارت آموختگان روستایی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان وعشایر که با هدف معرفی ظرفیت‌ها و استعداد‌های مناطق روستایی به عنوان خاستگاه تولید و اقتصاد مقاومتی و با همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود حضور فعالی داشت.

او افزود: در این نمایشگاه، هر استان ایده‌های جدید و خلاقیت ها، توسعه فناوری‌های نوین و پروژه‌های دانش بنیان که در روستا‌ها در جهت توسعه پایدار روستایی انجام شده را به نمایش گذاشته شد.

غلامی بیان داشت: اجرای مراسم‌های آئینی و محلی، اجرای تئاتر عروسکی و برنامه‌های متنوع مرتبط با زندگی روستایی و عشایری، برگزاری استارت آپ‌های روستایی از جمله محور‌های چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر است.

این نمایشگاه در ۱۴ سرفصل با رویکرد طرح‌ها و پروژه‌های موفق تولیدی و اشتغالزایی، بازاریابی و تجاری سازی تولیدات روستایی، سالن کسب و کار‌های آینده روستا، ایل نمادین، موسسات مالی و نهاد‌های عمومی غیردولتی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، خیرین، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی، معرفی اجرای زنده بازی‌های بومی و محلی، دهکده جهانی، کودک و روستا، سالن اجرای مراسم، سفره‌خانه و چایخانه سنتی برگزاری شد..

روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستای ایرانی- کالای ایرانی در سال رونق تولید با مشارکت استانداری‌های سراسرکشور و توجه به اقتصاد مقاومتی در ۱۰ سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به وسعت ۲۶ هزار متر مربع و ۱۴ هزار متر مربع فضای باز از ۲۴ تا ۲۷ مرداد آماده بازدید علاقمندان بود.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.