سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۲ طرح کشاورزی و دامپروری در کوهبنان، زرند و راور

در هفته دولت ۱۲ طرح آب وخاک، کشاورزی ودامپروری با هزینه کرد اعتباری بیش از ۱۹۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۴۰ نفر، در شهرستان‌ های کوهبنان ، زرند و راور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی استان ، به مناسبت هفته‌  دولت در شهرستان راور ۳ طرح آبیاری کم فشار در سطح ۹۶ هکتار با هزینه کرد اعتبار ۲۴ میلیارد ریال که ۱۴ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۱۲۴ هکتار با هزینه کرد اعتبار ۲۸۶۲ میلیون ریال و اعتبار بلاعوض ۲۴۳۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

در این هفته سه طرح لوله گذاری در شهرستان زرند به طول ۱۱۵ متر و هزینه کرد اعتبار ۳۳۵۵ میلیون ریال که ۳۱۱۵ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

همچنین در شهرستان زرند یک طرح پرورش مرغ مادر با ظرفیت ۸۰۰۰ قطعه جوجه یک روزه به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد ۱۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

یک طرح گلخانه گیاهان داروبی در شهرستان راور در سطح ۲۰۰۰ مترمربع با هزینه کرد ۱۱ میلیارد و اشتغال زایی ۱۳ نفردر این هفته به بهره برداری می‌رسد.

همچنین یک طرح آبیاری کم فشار به مساحت ۸۴ هکتار در شهرستان کوهبنان با هزینه کرد اعتبار ۴۶۰۰ میلیون ریال که ریال آن از اعتبارات دولتی است و میزان اشتغال زایی این طرح ۱۲ نفر است به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از چند طرح کشاورزی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.