سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو فرائض مهم دینی است لذا همه ما باید عزم خود را جزم کرده و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه  نهادینه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) در مورد امر به معروف و نهی از منکر که میفرمایند اگر تمامی اعمال نیک را یکجا قرار دهیم در مقابل امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره‌ای از دریاست .
 
او گفت:احیای امر به معروف و نهی از منکر هرچند مشکل، اما باید تمامی ادارات و نهاد‌ها و اقشار جامعه در جهت اشاعه اعمال نیک و بازداری از اعمال زشت و ناپسند گام بردارند.
 
شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از روش‌های کامل دینی در جهت تربیت جامعه پویا و بویژه در بحث حجاب اسلامی دانست و وظیفه روحانیت را در هدایت این امر مهم تلقی کرد.
 
هفته اول ماه محرم به احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اختصاص دارد که در جلسه امروز بحث حجاب و عفاف از عمده محور‌های اصلی امروز مورد بحث ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بود که بر آن تاکید شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر درارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.