سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های نوین گلخانه‌ای راه مقابله با خشکسالی

فرماندار شهرستان زرند با توجه به بحران شدید کم آبی و خشکسالی بر انتخاب و توسعه طرح‌های گلخانه‌ای در سطح این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در بازدید از روند ساخت دو گلخانه تمام اتوماتیک (هیدروپونیک) در حال احداث گفت:از این تعداد مجتمع گلخانه ای، یک عدد به مساحت ۴۰۸۰ متر مربع و دیگری به مساحت ۲۵۶۰ مترمربع در روستای علی آباد از توابع بخش مرکزی زرند در حال احداث است.

او با بیان اینکه با راه اندازی این طرح‌ها شاهد تحول عظیمی در بحث کشت‌های گلخانه‌ای در سطح شهرستان خواهیم بود، افزود: سهولت استفاده از شیوه آبیاری نوین و بهینه سازی مصرف انرژی از مزایای کشت‌های گلخانه‌ای است.

صادق زاده گفت: برای راه اندازی این دو مجتمع بزرگ تا کنون حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعطایی تسهیلات بانک‌های عامل پرداخت شده و حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آورده شخصی است.

نماینده عالی دولت همچنین با تاکید بر حمایت ویژه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان کشاورزی، افزود: تمامی زیرساخت‌ها برای احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در شهرستان محیا می باشد و جهاد کشاورزی برای پرداخت تسهیلات برای حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای برنامه‌ها و قوانین مطلوبی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ی

حمایت ویژه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان کشاورزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.