سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاوی: بودجه ما قرار نیست هر سال کمتر شود/ قصد تیمداری در رشته های جدید را نداریم

مدیر باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: سال گذشته ساماندهی هایمان را انجام دادیم و به آن ادامه می‌دهیم، بودجه ما دیگر کاهش نمی‌یابد.

امین معاوی مدیر باشگاه پتروشیمی بندر امام در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط باشگاه پتروشیمی برای تیمداری در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: ما از سال گذشته الزامات مربوط به ساماندهی بودجه را شروع کردیم و اتفاقی که امسال برای خیلی‌ها مطرح است،  سال گذشته برای ما  انجام شده است و بر اساس آن در حال ادامه مسیرمان هستیم.

او افزود: علاوه بر این‌ها ما در راستای وظیفه اجتماعی مان در قبال ورزش، کارمان را به ۳ بخش تقسیم کرده ایم و تقریبا بیش از ۱۰ سوله، سالن، زمین چمن مصنوعی در اختیار داریم که خانواده کارکنان و  مردم اطراف از آن استفاده می‌کنند، ورزش ما ابتدا ستاد ورزش کارکنان و دوم ورزش خانواده یا همگانی  و در بخش سوم هم برای ورزش حرفه‌ای است، ما هم اکنون در بخش ورزش حرفه‌ای در رشته‌های تنیس روی میز و بسکتبال فعال هستیم و به فعالیت در آن‌ها هم ادامه می‌دهیم.  

معاوی در پاسخ به این سوال که گفته شده بود امسال مجموعه پتروشیمی بودجه اش را کم کرده است عنوان داشت: همان طور که پیش‌تر هم گفته ام ما سال گذشته ساماندهی هایمان را انجام دادیم و به آن ادامه می‌دهیم، بودجه ما دیگر کاهش ندارد و قرار نیست هر سال کمتر شود.

او درباره این که آیا مجموعه پتروشیمی قصد تیم داری در دیگر رشته‌ها را دارد یا خیر بیان داشت: به طور کلی هدف پتروشیمی بندر امام تیمداری و اضافه کردن رشته ورزشی نیست، ما در راستای وظیفه اجتماعی مان در حال فعالیت هستیم و در حال حاضر امکاناتی که در اختیار داریم مورد قبول و نیاز منطقه ماست.  

معاوی در خصوص انتخاب کوهیان با وجود حضور در تیم ملی ب و الف اظهار داشت: در رابطه با انتخاب کوهیان نگاهی که داشتیم بر اساس بررسی رزومه‌های مربیان مختلفی بود که انجام و در نهایت او به عنوان سرمربی انتخاب شد، او هم سرمربی تیم ملی ب است و هم کمک مربی تیم بزرگسالان. ما معتقدیم که با وجود فعالیت این مربی در تیم‌های ملی  پتانسیل خوبی برای ما وجود داشته باشد و همین انگیزه خوبی برای توانمند سازی ماست.

او افزود: انتخاب کوهیان به دلیل مشغله هایش نیست بلکه به دلیل فعالیت‌های دانشگاهی و توانایی‌های او به عنوان یک استاده دانشگاه برای برگزاری کلاس‌های مدون است. او می‌تواند کلاس‌های خوبی برای کادری که در منطقه و استان ما کار می‌کنند برگزار کند و تحقق این مسئله  در راستای وظیفه اجتماعی مان، توانمند سازی و هدایت تیم مان است.


بیشتر بخوانید:

آبکاریان: غیبت داوران ایرانی در جام جهانی بسکتبال ربطی به فدراسیون ندارد

آبکاریان: قضاوت دیدار دوم فینال بسکتبال ضعیف بود/ از عملکرد داوران سورپرایز شدم

برترین‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران از نگاه آسیابسکت


انتهای پیام/ 

اظهارات مدیر باشگاه پتروسیمی بندر امام درباره مسائل مختلف این مجموعه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.