سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقاضای ویژه استاندار كرمانشاه از رئیس بانک مرکزی:

اختصاص خط اعتباری هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی واحد‌های تولیدی

استاندار کرمانشاه گفت:تقاضا داریم خط اعتباری هزار میلیارد تومانی برای پشتیبانی و تامین مالی واحد‌های تولیدی و اقتصادی اختصاص یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بازوند استاندار کرمانشاه عصر ۲۶ مردادماه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی، معاونین رئیس کل بانک مرکزی و نمایندگان و فعالان اقتصادی و بازرگانی بخش خصوصی برگزار شد؛ اظهار داشت:در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، استان کرمانشاه از فرصت توسعه برخودار نبود و همچنین بسیاری از زیرساخت‌های استان نیز بر اثر بمباران از بین رفتند.

بازوند گفت: در این شرایط استان کرمانشاه برای جبران این عقب افتادن‌ها سخت نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه و یا مشوق‌های معنادار برای حمایت از تولیدکنندگان و جذب سرمایه گذاران جدید است.

او افزود: در همین راستا تقاضا داریم یک خط اعتباری هزار میلیارد تومانی به منظور پشتیبانی و تامین مالی واحد‌های تولیدی و اقتصادی استان در نظر گرفته شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: همچنین صادر کنندگان استان به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا با مشکلاتی روبرو هستند که حل بخشی از آن‌ها مستلزم همکاری بانک مرکزی است و در همین راستا نشستی ویژه در روز شنبه آینده با حضور معاون رییس کل بانک مرکزی برای حل مشکلات صادرکنندگان کرمانشاهی با حضور مدیران و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

بازوند ادامه داد: علاوه بر این به منظور تامین مالی شرکت بیواتانول کرمانشاه تقاضای تامین ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک تجارت بر اساس دستور رییس کل بانک مرکزی را داریم.

او گفت: همچنین انتظار داریم بانک مرکزی موضوع ابلاغ دستورالعمل تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط را تسریع نماید تا این بنگاه‌ها بتوانند با توان بیشتری به رونق تولید و اشتغال استان کمک کنند.

انتهای  پیام/ز


سفر رییس بانک مرکزی به استان کرمانشاه

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.