سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب و هوای بوشهر/ شرجی بیشتر می‌شود

هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت هوا از فردا تا آخر هفته خبر داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد که تا عصر امروز به سبب وزش باد شمال غربی در سواحل شمالی و مرکزی، این مناطق از خلیج فارس تا حدودی متلاطم خواهد بود.

زهرا راستگو افزود: پیش بینی می‌شود از فردا تا اواخر هفته به سبب وزش جریان‌های به نسبت ملایم جنوبی شرجی هوا به ویژه در مناطق ساحلی افزایش یابد و دریا نیز به نسبت آرام باشد.

او ادامه داد: همچنین در ساعاتی از بعد از ظهر و شب در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات نیمه جنوبی، احتمال ناپایداری‌های موقت جوی همراه با رگبار خفیف و پراکنده باران و رعد وبرق وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: تا فردا جهت وزش باد در قسمت‌های شمالی و مرکزی بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و روی دریا و سواحل گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، در مناطق جنوبی بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در هنگام وقوع ناپایداری جوی گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو بیان کرد: ارتفاع موج دریا نیز در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

او گفت: فردا در بندر بوشهر جزر اول ۳:۱۶ دقیقه، مد اول دریا ساعت ۰۹:۴۲، جزر دوم دریا ساعت ۱۶:۳۹ و مد دوم دریا ساعت ۲۲:۵۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

وضع جوی و دریایی بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.