سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربی حساس ساحلی بازان یزدی درهفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

دو نماینده ساحلی باز استان در دیداری حساس و دشوار درهفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور درحالی برگزار می‌شود که یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته و البته دربی ساحلی بازان یزدی در ورزشگاه آزادی اردکان با حضور پررنگ تماشاگران پرشورو با غیرت یزدی آغاز می‌شود.

با پیروزی گلسایی‌ها در این هفته به جد می‌توان قهرمانی این تیم را قطعی دانست، اما نباید فراموش کرد که تیم ایفا اردکان دیگر نماینده استان نیز چشم به رده دوم جدول این رقابت‌ها دوخته و درنهایت به دنبال باقی ماندن درکورس قهرمانی است که همین باعث می‌شود تا این کار برای گلساپوشی‌ها سخت ودشوار به نظر برسد وپیش بینی می‌شود دوتیم برنامه‌های خاصی را برای برد دراین هفته حساس پیاده کنند.

در دیگر بازی‌های این رقابت‌ها نیز تیم پارس جنوبی بوشهر که هنوز امید قهرمانی را در دل دارد درخانه به مصاف تیم شهرداری بندرعباس می‌رود تا در صورت باخت گلسایی‌ها وبرد خودش این امید رو زنده نگه داردو فاصله اش را تا صدر کم کند.

دیگر بازی حساس این هفته لیگ نیز دربندر گز برگزار می‌شود وتیم ملوان بندر گز برای باقی ماندن در لیگ راهی جز کسب سه امتیاز از تیم جهان نژادیان آبادان ندارد.

بازی رفت دربی یزدی‌ها ۱_۳ به نفع تیم گلساپوش میزبان به پایان رسید.

انتهای پیام/ص

دربی حساس ساحلی بازان یزدی درهفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برگزرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.