سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در استان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با کمک نیکوکاران ۱۱۲ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسماعیل جمیاری،مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: در آخرین مرحله و به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر ۵۰ نفر با بدهی افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.
 
او افزود:کنترل ورودی ها و کاهش هدفمند جمعیت کیفری از مهمترین اولویتهای مهم سازمان زندانها است.
 
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی افزود: سال گذشته در راستای کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان استان ، توفیقات خوبی حاصل شد به گونه ای که کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ رتبه دوم کشوری را در این خصوص کسب کرد.
 
جمیاری بیان کرد: مقامات قضایی در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد و همچنین اعطا تسهیلات حقوقی به زندانیان واجدالشرایط  نقش بسیاری داشتند.
 
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با مداخله کمیته های صلح و سازش مستقر در زندان ها و ستاد دیه بیش از ۵۰ درصد آن از شکات رضایت اخذ و مابقی با اعطا تسهیلات و نیز منابع استانی ستاد دیه و کمکهای ستاد مرکزی دیه کشور تأمین و پرداخت شده است.
 
جمیاری گفت: با احتساب ۶۲ نفر آزاد شده از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد زندانیان آزاد شده استان در سال ۹۸ به ۱۱۲ نفر رسیده است
 
انتهای پیام/پ

آزادی زندانی های جرائم غیر عمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.