سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۱۷۱ طرح دانش آموزان کرمانی به جشنواره خوارزمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از راهیابی ۱۷۱ نفر از دانش آموزان کرمانی به مرحله حضوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از سیصد و چهارده نفر در دبیرخانه استانی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام شده اند و ۲۹۰ به دبیرخانه ارائه شده که از این تعداد ۱۷۱ جهت شرکت در دفاع حضوری طرح‌ها در مرحله استانی دعوت شده‌اند.

او افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه استان به ترتیب شهرستان‌های بم با ۲۹ طرح، شهربابک با ۲۵ طرح و ناحیه یک کرمان با ۱۹ طرح بالاترین رتبه را کسب کرده اند و شهرستان‌ها و مناطق کشکوئیه با دو طرح، انار با یک طرح و رفسنجان فاریاب و فهرج بدون طرح، پایین‌ترین رتبه را داشته اند.

اسکندری نسب تصریح کرد: بیشترین طرح‌های ارائه شده به ترتیب در گروه‌های علمی زبان و ادبیات فارسی، مکانیک، علوم زیستی و پزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی و کمترین طرح‌های ارائه شده در گروه‌های فیزیک و نجوم، کارآفرینی، و سلول‌های بنیادی و علوم اعصاب شناسی هر کدام یک طرح بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهارداشت: از لحاظ تعداد طرح‌های دعوت شده برای دفاع حضوری به ترتیب شهرستان‌های بم با ۲۳ طرح، شهربابک با ۱۳ طرح و ناحیه دو کرمان و بردسیر با ۱۲ طرح در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و شهرستان‌ها و مناطق کشکوئیه با دو طرح، انار با یک طرح و فاریاب فهرج و رفسنجان بدون طرح، پایین‌ترین رتبه را داشتند.

انتهای پیام/ح

راهیابی طرح های دانش آموزی به جشنواره خوارزمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.