سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلوگاه پیشتاز در بیمه کشاورزی استان

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان گلوگاه گفت: این شهرستان به میزان جمعیت بالاترین آمار بیمه شده بخش کشاورزی در مازندران را دارد.

علی یونسی رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان گلوگاه در گفت‌ و گو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۲۶ هزار و ۱۳۷ نفر در این شهرستان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد، ۸ هزار و ۸۹۹ نفر بیمه‌ شده اصلی و ۱۳ هزار و ۹۶۵ نفر بیمه‌شده تبعی و ۳ هزار ۱۷۳ نفرمستمری بگیر هستند.

اوبا اشاره به اینکه آمار بیمه شدگان گلوگاهی نسبت به میانگین استانی ۷ درصد بیشتر است، افزود: در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد جمعیت این شهرستان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی است.

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان گلوگاه در خصوص تعیین تکلیف بیمه کارگران دکلبندی مربوط به شهرستان گلوگاه گفت: با تلاش‌ها و بررسی دقیق مجموع سوابق بیمه دکلبندان شهرستان جمع آوری و مدت آن به شرکت ساحل خزر گلوگاه اعلام شد تا افراد بتوانند از خدمات آن استفاده نمایند.

یونسی با بیان اینکه شغل کشاورزی و دامداری در این شهرستان رواج بیشتری دارد، افزود: درخواست جهت بیمه کشاورزی در شهرستان گلوگاه بالاست چرا که شهرستان گلوگاه به میزان جمعیت خود دارای بالاترین آمار بیمه شده بخش کشاورزی در استان مازندران است.
 
انتهای پیام/س
 

گلوگاه بیشترین آمار بیمه شده بخش کشاورزی در مازندران

برچسب ها: بیمه ، جهاد کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.