سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۰۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۳۰۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ فردین پیری سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت:امروز در سایه پیشرفت علم و فن آوری‌های نوین مولفه‌های امنیت از سخت افزاری به نرم افزاری سوق پیدا کرده است و در تمام عرصه‌های سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی و سایبری مشهود است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی بیان کرد:امروز تهدید‌های نرم برتری پیدا کرده است و رسانه و خبرنگاران در مبارزه با تهدیدات و ارتقای امنیت موثر و نقش آفرین هستند.

او ادامه داد:امروز امنیت از طریق لوله تفنگ به دست نخواهد آمد و امروز رسانه با آگاهی بخشی می‌تواند تهدیدات را خنثی کند.

سرهنگ پیری گفت:در ارتقای مولفه‌های قدرت و اقتدار نظام اسلامی و همچنین امنیت و وحدت ملی، رسانه و خبرنگاران نقش اساسی دارند.

او با اشاره به عملکرد فرماندهی مرزبانی آذربایجان  غربی بیان کرد:در سال جاری ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده به ۳۰۵ میلیارد ریال رسیده است که با افزایش مراقبت‌های مرزی مرزبانان غیور با کاهش ۳۰ درصدی مواجه بودیم.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: اگر کشور ترکیه در مرزهای خود اقدام به ساخت دیوار کرده است سیاست داخلی خودش می باشد و به خودشان مربوط است ، اما ما در نوار مرزی استان به شیوه پهبادی، الکترونیکی، فیزیکی و با تمام قدرت از مرزهای خود حراست و پاسداری می کنیم و اجازه هیچگونه تعدی و دست درازی به مرزهای خود را به هیچ گروه و دولتی نخواهیم داد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.