سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند‌هایی درکار توزیع مکمل‌های ورزشی دست دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از دست داشتن برخی باند‌ها در توزیع مکمل‌های ورزشی خبر داد و آنرا نگران‌کننده دانست.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدابراهیم الهی تبار در کار گروه سلامت استان کرمانشاه با تاکید بر اصل ممانعت از کشتار غیرمجاز و فروش گوشت خارج از شبکه اظهار داشت: آنچه که مهم است شیوه اجرایی کردن این ممنوعیت است و باید در هر شهرستان متناسب با وضعیت آن اقدام شود.

وی افزود: دامپزشکی استان لازم است که بطور جدی مقابل کشتار غیرمجاز و فروش دام خارج از شبکه ایستادگی کند و موارد را برای برخورد به دستگاه‌های ضابط گزارش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: برای مردم نسبت به خطرات بیماری‌های دامی و انتقال آن باید حساسیت به وجود بیاید از صداوسیما و فضای مجازی می‌توان برای اعلام هشدار‌ها بهره گرفت.

الهی تبار همچنین گفت: نیاز است که در سند جامع سلامت برنامه عملیاتی و وظایف هریک از دستگاه‌ها مشخص و تدوین شود؛ هدف گذاری این سند تا سال ۱۴۰۴ قرار گرفته که برنامه دستگاه‌ها تا پایان مهر ماه امسال باید اعلام شود.

وی تصریح کرد: عرضه مکمل‌های ورزشی در استان خطراتی را در پی دارد و آنچنان که گفته می‌شود باند‌هایی درکار توزیع این مکمل‌ها دست دارند این مورد نیاز به بررسی دارد چرا که عوارض فراوانی برای جوانان در پی داشته است.

او گفت: فعالیت عطاری‌ها در استان نیاز به ساماندهی دارد نقش عطاری و دارو‌های گیاهی را در سلامت قبول دارم و این بخش به گذشته پرافتخار ما در علم پزشکی باز می‌گردد، اما استفاده مناسب از این گیاهان و عطاری‌ها ساماندهی می‌خواهد. مردم از مدیران و دستگاه‌ها انتظار نظارت دارند و اگر خریدی از عطاری‌ها می‌کنند با این امنیت خاطر است. اگر عوارضی ببینند نسبت به نظارت ما بی اعتماد میشوند.

 

انتهای  پیام/ز

 

فعالیت عطاری‌ها در استان نیاز به ساماندهی دارد

برچسب ها: اخبار سلامت ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.