سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدورت آب شرب هرسین در حد استاندارد است

کدورت احتمالی آب در هرسین ناشی از رسوب موجود در شبکه توزیع و از سنوات قبل و همچنین برنامه شستشوی اخیر شبکه است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،     معاون بهره بردری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حد مجاز کدورت آب تا ntu ۵ است، گفت: در حال حاضر کدورت آب شرب که از محل سراب هرسین تامین می شود کاملا در حد استاندارد و مطلوب و کمتر از ۱ ntu میباشد و هیچگونه کدورت در محل سرچشمه، ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه وجود ندارد.

رضا داوودی افزود: شهروندان هرسینی توجه داشته باشند که کدورت مقطعی در آب شرب شهروندان ناشی از رسوب کدورت سنوات گذشته در شبکه توزیع آب و برنامه شستشوی اخیر سیستم شبکه توزیع می‌باشد.

 او تأکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تا پایان تابستان به طور کامل شستشوی شبکه توزیع آب، مخازن و همچنین شستشوی سیستم تصفیه خانه اضطراری و آماده سازی آن برای زمان افزایش کدورت را در دستور کار خود دارد.

داوودی از همه مشترکین در شهر هرسین خواست، با مشاهده هرگونه کدورت آب در شبکه داخلی منزل، ضمن باز گذاشتن شیر آب تا تخلیه این کدورت، همکاران ما را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۲ و یا ارتباط با کارکنان امور آبفا هرسین مطلع نمایند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: این اطلاع رسانی موجب میشود تا محله‌هایی که شبکه توزیع آن‌ها دچار رسوبات بیشتر است سریعتر شناسایی و در زمان عملیات شستشوی شبکه زمان کمتری صرف شود.

انتهای  پیام/ز

 

کدورت مقطعی در آب شرب  ناشی از رسوب کدورت سنوات گذشته است 

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.