سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروزبیستم و دوم مردادماه ۹۸؛

یک کشته در حادثه خواف تایباد/ ۲ حادثه رانندگی در یک روز و۱۱ مصدوم

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و دوم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن گودرزی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در تصادف یک دستگاه وانت مزدا با مینی بوس ون صبح امروز در کیلومتر ۳۵ جاده خواف به تایباد راننده خودرو ون جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

او تصریح کرد: علت این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.
 
 

۱۱ نفر مصدوم در تصادفات یک روز

 

سعید بیرجندی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان درگز گفت:  بر اثر ۲ حادثه رانندگی در ۲۴ ساعت پیش در درگز ۱۱ نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر منتقل شدند.

 
او تصریح کرد: در حادثه تصادف یک دستگاه خودرو ساینا با خودرو پراید در جاده حاج قلیچ خان بخش نوخندان این شهرستان هفت نفر مجروح شدند.

 مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در دو راهی زیندانلو بخش نوخندان نیز چهار نفر مصدوم شدند که توسط مامورین اورژانس امداد رسانی و به بیمارستان انتقال یافتند.

بیرجندی افزود: بارندگی عصر دیروز در جاده‌های استان موجب لغزندگی جاده‌ها و بروز این حوادث بوده است.
 


امداد رسانی آتش‌نشانان به مصدومان سانحه رانندگی جاده قدیم مشهد به نیشابور

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی به سانحه دیدگان تصادف رانندگی در جاده قدیم مشهد به نیشابور که ۳ کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت خبر داد.

 آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی گفت: ساعتی قبل در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی بین دو دستگاه خودروی وانت مزدا و پژو ۲۰۶ در جاده قدیم مشهد به نیشابور و گرفتار شدن افراد در داخل هر دو خودرو، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه امداد نجات ایستگاه شماره 9 را به محل حادثه در فاصله هشت کیلومتری مشهد اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: نجاتگران آتش نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند تصادف شدید رخ به رخ بین دو خودروی سواری به وقوع پیوسته که منجر به محبوس شدن ۹ نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه در لابلای آهن پاره های خودروها گردیده که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات آتشنشانی با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به رهاسازی افراد محبوس شده از درون این دو وسیله نقلیه کرده و ۶ نفر از مصدومان را تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل برای انتقال به بیمارستان دادند.

آتشپاد دوم سبحانی ادامه داد: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شده بود که پیکر آنها پس از رهاسازی از درون خودرو ها برای انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

این گزارش می افزاید علت دقیق وقوع این سانحه دلخراش رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی می باشد.

 

 

انتهای پیام//ف.ح

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.