مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی کانکس و جان باختن نگهبان معدن تایباد بر اثر طوفان شدید بلافاصله تیمی از نیرو‌های انتظامی به محل حادثه اعزام شد.

او تصریح کرد: در این حادثه کانکس پس از واژگونی، به سر نگهبان معدن اصابت کرده و وی به علت صدمات شدید در بهداری  درگذشت.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: با توجه به باد‌های شدیدی که در تابستان این شهرستان را دربر می‌گیرد باید کارفرمایان نکات ایمنی از قبیل مهار کردن محل‌های نگهبانی سیار را در نظر داشته باشند؛ همچنین شهروندانی که در فضا‌های باز مشغول فعالیت هستند در هنگام وزش باد اصول ایمنی را رعایت کنند.
 

مصدوم درمحور صالح آباد– جنت آباد


سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی  تربت جام گفت: در پی اعلام برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در محور صالح آباد- جنت آباد، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ دستگاه خودرو پراید باهم برخورد که بر اثر آن ۵ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها مصدوم که بلافاصله توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.
 
 

برخورد سواری با موتورسیکلت ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

 
سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع فقره تصادف در یکی از محور‌های فرعی بخش بوژگان بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
 
طوفان شدید جان نگهبان معدن را گرفت/مصدوم درمحور صالح آباد– جنت آباد


او ادامه داد: با حضور پلیس در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری "چری ویانا" با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که متاسفانه راکب موتورسیکلت در دم فوت و ترک نشین موتور و همچنین راننده خودرو به شدت مصدوم می‌شوند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: مصدومان توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود که متاسفانه ترک نشین موتورسیکلت در حین انتقال به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد؛ علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
 
انتهای پیام// ز.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.