سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران، پیشرو در ورزش، پیشگام در فرهنگ سازی

نخستین رویداد ملی پاک ورزی ساحلی کشور در راستای حفاظت از محیط زیست در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   محمدرضا ییلاقی اشرفی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، پیرامون میزبانی رویداد ملی پاک ورزی که به مناسبت روز دریای خزر و هفته مشارکت‌های اجتماعی برگزار می‌شود با احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رضا شجیع رئیس دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان در ساختمان شماره ١ دیدار کرد.

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار با اشاره به ظرفیت ورزش در اشاعه فرهنگ حفاظت و نگهداری محیط زیست خواستار مشارکت حداکثری ورزشکاران، جوانان و آحاد مردم به صورت یک مسابقه ورزشی شد.

شجیع رئیس دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان با اشاره به راه اندازی و پیگیری مسابقات پاک ورزی در کشور ضمن ابراز خرسندی و رضایت افزود: این بار برای نخستین بار این سری از مسابقات در سواحل و به مناسبت روز ملی دریای خزر این مسابقه جذاب و سلامت محور در استان سرسبز مازندران برگزار می‌شود.

در این دیدار ییلاقی ضمن اشاره به دغدغه‌های فرهنگی در ورزش و ارائه برخی راهکار‌ها با هدف برگزاری رویداد‌های ملی فرهنگی و ورزشی در مازندران، درباره تعریف نقشه راه آکادمیک به منظور گسترش رویداد‌های فرهنگ ساز ورزشی پرداخت.

رویداد ملی پاک ورزی با حضور مقامات ملی و استانی برگزار می‌شود

انتهای پیام/آ

 

برگزاری رویداد ملی پاک ورزی درمازندران

برچسب ها: برجام ، وزارت ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.