سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی‌راهکار‌های ایجاد ۳۰ صندوق خرد محلی در شهرستان هرسین

به منظور ایجاد ۳۰ صندوق خرد روستایی جلسه‌ای در محل فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : شهرستان هرسین بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته و پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور می‌باشد.

او بر بهره‌گیری از تجربیات موفق شهر‌های دیگر و اجرای آن در شهرستان هرسین تأکید کرد و گفت : فرصت خوبی برای توسعه و اشتغالزایی در این شهرستان بوجود آمده و آنرا با جدیت پیگیری میکنیم.

فرماندار هرسین ضمن اشاره به ۲۱ دستور ابلاغی وزیر محترم کشور در راستای توسعه شهرستان هرسین افزود: شورای هماهنگی و توسعه شهرستان با ۶ زیر مجموعه و گروه تشکیل شده و نتایج خوبی در بر داشته است.

او افزود: این ۶ زیر مجموعه در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری، صنایع دستی، معدن، فناوری و علوم دانش بنیان است و ظرف یک هفته آینده اعضای آن مشخص خواهد شد.

شاه‌آبادی گفت: بر اساس ابلاغیه وزیر محترم کشور در مرحله اول می‌بایست ۳۰ صندوق خرد روستایی در شهرستان هرسین تشکیل شود و این طرح در روستا‌هایی که دارای پتانسیل‌هایی برای رونق تولید است اجرا خواهد شد.

او گفت: ۳۰ روستا برای اجرای این طرح مشخص شده است و کارشناسان معین به منظور اطلاع رسانی و تشکیل صندوق به روستا‌های هدف مراجعه خواهند کرد.

 مجتبی قبادی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه به تشریح اهداف این طرح و تصمیمات ویژه استاندار محترم در راستای اختصاص اعتبارات ویژه به شهرستان پرداخت و افزود: مهمترین جزء محرومیت زدایی از شهرستان هرسین تشکیل صندوق‌های خرد روستایی است و این طرح به توانمندسازی جوامع محلی می‌انجامد .

 

 

انتهای پیام/د

هرسین بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.