سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی عملکرد هیات‌های وررشی استان کرمانشاه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل وررش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ارزیابی عملکرد هیات‌های وررشی استان به منظور برخورد با هیات‌های ضعیف را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل وررش و جوانان استان کرمانشاه با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از هیات‌های ورزشی سطح استان، گفت : هرچند ذبخش مهمی از رشد و توسعه ورزش استان در یک سال گذشته ناشی از تلاش برخی از هیات‌های ورزشی است، اما از سوی دیگر برخی از هیات‌ها به گونه‌ای دچار ضعف هستند که نیاز به تجدید نظر در ساختار آن‌ها داریم.

او با بیان اینکه از چند مدت پیش بحث ارزیابی عملکرد هیات‌های وررشی استان در دستور کار قرار گرفته، گفت : با هیات‌هایی که ضعیف کار می‌کنند برخورد می‌کنیم و درصورتی که توان ادامه فعالیت نداشته باشند، با موافقت اعضای مجمع جلسه‌ای تشکیل و روسای آن‌ها از کار برکنار خواهند شد.

معاون اداره ورزش و جوانان استان در ادامه به برنامه ریزی‌های دقیق و ترسیم چشم انداز برای توسعه بیش از پیش ورزش استان اشاره کرد و گفت: منابع انسانی (ورزشکاران، مربیان و داوران)، زیرساخت‌ها و اعتبارات مناسبی را در اختیار داریم که در راستای تحقق این هدف ما را یاری خواهند کرد.

او همچنین بابیان اینکه سرانه فضا‌های ورزشی استان بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: سرانه فضا‌های ورزشی در کرمانشاه ۳۰ صدم مترمربع از میانگین کشوری بالاتر است.

عزیزی به رشد قابل توجه اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: تاکنون در هیچ دوره‌ای شاهد رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی ورزش استان نبوده ایم، اما در سال گذشته این اتفاق مهم میسر شد.

او افزود: هرچند که اعتبارات خوبی از سال گذشته گرفته ایم، اما این اعتبارات کافی نیست و قطعا ضعف‌هایی نیز داریم.

معاون ورزش و جوانان استان گفت: از آنجایی که بیشترین سالن‌های ورزشی قدیمی استان در شهر کرمانشاه قرار دارند، بنابراین اعتبار بالایی برای بهسازی آن‌ها می‌خواهیم.

 مهدی فتاحیان معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه بااشاره به فعالیت بیش از ۷۰ سمن در سطح استان، گفت: در چهارماهه ابتدایی امسال پنج سمن به تعداد سمن‌های استان اضافه شده و درحال حاضر نیز حدود ۸۰ سمن در صف دریافت مجوز فعالیت هستند.

او به اهمیت مسئله اشتغال در بخش حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای اشتغال در روستا‌ها با کمک بخشداری‌ها یکی از برنامه‌هایی است که آن را در دستور کار قرار داده ایم تا مانع از مهاجرت جوانان روستایی به شهر‌ها شویم.

معاون امور جوانان استان در ادامه به طرح ریزی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط این معاونت در سالجاری اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا اربعین امسال کنگره شعر جوانان عاشورایی را در استان برگزار کنیم که بدنبال کشوری شدن این کنگره هم هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح‌های اشتعالزایی در روستا‌های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.