سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد:

کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۶۷کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به جزئیات خبرگفت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور گچساران - شیراز، به یک دستگاه خودروی ال نود به رانندگی شخصی با هویت معلوم و سرنشینی خانمی با هویت معلوم مظنون شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند.

موسوی تصریح کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، مقدار ۳۹ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۸ کیلو و ۷۰۰گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

او افزود: در همین راستا دو نفر قاچاقچی با هویت معلوم دستگیر و با تشکیل پرونده در این مورد متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرقته و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و گفت: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

کشف مواد مخدر در گچساران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.