سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسیان: مطالباتم پرداخت نشود، از پرسپولیس شکایت می‌کنم/ می‌خواهم از تجربیات پرسپولیس در گل گهر استفاده کنم

بازیکن تیم گل گهر سیرجان گفت: در صورت پرداخت نشدن مطالباتم توسط مدیران باشگاه پرسپولیس، از آن‌ها شکایت خواهم کرد.

شاهین عباسیان بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران که به تازگی به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به  تیم تازه لیگ برتری شده گل گهر سیرجان اضافه شده است در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد این انتقال عنوان کرد: ۲ فصل در تیم پرسپولیس تهران حضور داشتم و شرایط سختی برایم رقم خورد، چون فرصت بازی کردن پیدا نکردم، اما حالا با حضور در تیم  گل گهر می‌خواهم توانایی هایم را نشان دهم و فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم.  

بعد از پرسپولیس فرصت لژیونر شدن پیدا نکردم

وی افزود: من نیم فصل دوم لیگ هجدهم بود که قراردادم را با تیم پرسپولیس تهران فسخ کردم و از طرفی با پیشنهادی از یک تیم سوئدی مواجه شدم و در کنار آن تیم‌های دیگری نیز پیشنهاداتی ارائه کردند، اما در هر حال فرصت آن پیش نیامد که پس از جدایی از پرسپولیس، لژیونر شوم. حالا امیدوارم در گل گهر روز‌های خوبی را سپری کنم.

می‌خواهم از تجربیات پرسپولیس در گل گهر استفاده کنم

عباسیان همچنین در مورد تجربیاتش مبنی بر حضور در تیم پرطرفداری، چون پرسپولیس عنوان کرد: تجربه حضور در تیم پرسپولیس برای ارتقا و اعتلای فوتبالم مطمئنا به کمک من خواهد آمد. در کنار بازیکنان با تجربه، کادر فنی و سایر بزرگان این تیم چیز‌هایی زیادی یاد گرفتم و امیدوارم بتوانم از این تجربه در گل گهر استفاده لازم را ببرم.  

به تعویق افتادن مسابقات لیگ، به بازیکنان آسیب می زند

او همچنین در مورد به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر بیان کرد: تعویق لیگ به شرایط بدنی بازیکنان آسیب می‌زند، چرا که هر سرمربی در تفکرات خود قصد دارد برنامه ریزی هایی، چون بدنسازی و تمرینات را جوری پیاده کند که آماده سازی تیم به نحو احسن پیش رود و تیم به شروع مسابقات لیگ برساند، اما حالا این اتفاق نیافتاده است.

مطالباتم پرداخت نشود، از پرسپولیس شکایت می‌کنم

عباسیان در خصوص مطالبات معوقه اش از باشگاه پرسپولیس تهران که همچنان پرداخت نشده است واکنش نشان داد و عنوان کرد: همچنان از پرسپولیس طلب دارم. حتی با مدیران این تیم به گفتگو نشستیم، بخشی از قراردادم را بخشیدم و قرار بر این شد تا بخشی از پول را بدهند و به فردا‌های نامعلوم واگذار کردند و الان ۱۰ ماهی است که قراردادم پرداخت نشده است.

وی افزود: قرار است مجددا در مورد مطالباتم رایزنی‌هایی داشته باشیم، اما اگر پرداخت نشد به زودی از آن‌ها شکایت می‌کنم. مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار بود ظرف یک هفته مطالبات را پرداخت کنند، اما همچنان این اتفاق نیفتاده است. آن‌ها همچنین پول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و پاداش‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان را همچنان به ما بازیکنانی که از نیم فصل دوم لیگ هجدهم از این تیم جدا شدیم، پرداخت نکردند.

امیدوارم تیم ملی امید به المپیک راه پیدا کند

وی همچنین در ارتباط با تیم ملی امید اظهار کرد: به علت اینکه از نیم فصل دوم تیم نداشتم به اردوی تیم ملی امید دعوت نشدم، اما صد درصد تلاشم را می‌کنم تا در آینده در جمع ملی پوشان حضور پیدا کنم. تیم خوبی داریم و اکثر ملی پوشان محصول تیم‌های پایه هستند و  امیدوارم نهایتا به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ صعود کنیم.


بیشتر بخوانید:

هافبک هلندی به گل گهر سیرجان پیوست

حدادی فر: بازی سختی را مقابل الاتحاد در پیش داریم/ بازیکنان ذوب آهن از انگیزه بالایی برخوردار هستند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.