سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد؛

فعالیت ۹۰ اکیپ گشت برخورد با فروش و ذبح غیرمجاز دام/اختصاص ۵ مکان برای عرضه و ذبح دام

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ۹۰ اکیپ گشت با ۲۲۰ نفر نیروی انسانی برای برخورد با فروش و ذبح غیرمجاز دام در مشهد مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص ذبح مجاز دام در عید قربان گفت: برای جلوگیری از هرگونه مخاطرات ذبح دام و آلودگی‌های بهداشتی، مرکز بهداشت و اداره دامپزشکی با همکاری شهرداری مشهد برنامه‌ریزی‌هایی برای کاهش این خطرات پیش‌بینی کرده است.

او با اشاره به اختصاص ۵ مکان برای راه‌اندازی عرضه و ذبح مجاز دام تصریح کرد: جهت تامین نیاز شهروندان بازار و کشتارگاه دام مشهد (تپه سلام)، بازار و کشتارگاه دام موقت شهید فیاض بخش (سازمان ساماندهی مشاغل شهری) عرضه و ذبح دام و بازار دام مهد توس و بازار دام کنه بیست (عرضه دام سنگین) و بازار دام عسکریه برای عرضه مجازدام در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: کلیه پاکبانان سطح شهر نیز به صورت آماده باش هستند تا هیچ گونه خللی در نظافت و رفت و روب خیابان‌های سطح شهر ایجاد نگردد.

یعقوبی افزود: برای اولین بار امسال در مناطقی که میزان تقاضا بیشتر است همانند منطقه ۱۰، ۷، ۶، ۵، ۳، ۲ از ابتدای صبح روز عید قربان نماینده دامپزشکی مستقر خواهد بود و همچنین به جهت سهولت دسترسی شهروندان در غرب مشهد با کشتارگاه طرقبه و کشتارگاه شاندیز برای تامین و ذبح دام در این روز هماهنگی صورت پذیرفته است.

او تصریح کرد: برنامه ریزی شده تا محور‌های مجاورت محدوده خدمات شهری طبق دستور مقام قضایی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط جهت نظارت پوشش داده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برابر حکم قضایی، از هرگونه کشتار غیر مجاز در سطح شهر جلوگیری خواهد شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

مکان های عرضه و ذبح مجاز دام در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.