سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام خبر داد؛

موافقت با افزایش پرواز‌های فرودگاه شهدای ایلام/ راه اندازی ترمینال بین‌المللی فرودگاه در ۲ فاز

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام گفت: پس از موافقت مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان، افزایش پرواز‌های این شرکت در فرودگاه ایلام در دستور کار قرار دارد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمدجواد یگانه سرپرست فرودگاه شهدای ایلام گفت: پس از موافقت مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان، افزایش پرواز‌های این شرکت در فرودگاه ایلام در دستور کار قرار دارد.

او افزود: در حال حاضر میانگین هفتگی پرواز‌های ترمینال شهدای ایلام ۶۲ سورتی پرواز رفت و برگشت است.

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام بیان داشت: همچنین تعداد نشست و برخواست‌های فرودگاه شهدای ایلام در سه ماه اول سال‌جاری، ۴۲۲ پرواز با ۳۲ هزار و ۷۹۳ مسافر و ۲۲۱ هزار و ۹۶۰ کیلوگرم بار است.

یگانه خاطرنشان کرد:کمترین نرخ بلیط در مسیر ایلام – تهران به ازای هر نفر نزدیک به ۱۸۷ هزار تومان و بیشترین نرخ بلیط هم حدود ۵۰۸ هزار تومان نرخ بندی شده است.

او اظهار داشت: همچنین برای مسیر ایلام – مشهد نیز به ازای هر یک نفر کمترین بهای بلیط ۳۵۶ هزار تومان و بیشترین نرخ نیز ۱ میلیون و ۲۵۴ هزار تومان مصوب شده است.

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام در ادامه از راه اندازی ترمینال بین‌المللی این فرودگاه خبر داد و گفت: ترمینال بین‌المللی فرودگاه ایلام در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در دو فاز در حال ساخت است. فاز اول شامل اسکلت‌سازی با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

یگانه گفت: فاز دوم ترمینال بین‌المللی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت ۴۴ درصدی در حال اجراست.

 

انتهای پیام/ع

پرواز های فرودگاه ایلام افزایش می یابد

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.