سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور و رئیس گروه بیماران اعصاب و روان سازمان بهزیستی کشور به استان کرمانشاه سفر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سراج مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور و رئیس گروه بیماران اعصاب و روان سازمان بهزیستی کشور با سفر به استان کرمانشاه از مراکز نگهداری معلولان، خانه حمایتی سالمندان و مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران اعصاب و روان مرد توان بهبود تابا (با ظرفیت ۳۰۰ بیمار) بازدید به عمل آورد.

او ضمن ارائه راهکار‌های ارزشمند و کاربردی در نگهداری معلولان با رضایت از نحوه خدمت رسانی، وضعیت مراکز بهزیستی کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد.

سراج افزود: در رویکرد‌های نوین مراقبتی از مددجویان برنامه‌های خانواده محور، ملاک عمل نوع نیاز فرد معلول و ایجاد شرایط مناسب و پایدار در منزل است.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور افزود: مراکز شبانه روزی صرفا ماهیت مراقبتی ندارند بلکه آموزش و توانمندسازی از اصول مدیریت اینگونه مراکز است.

 سراج افزود: کوچک سازی مراکز بزرگ یکی از اولویت‌های کاری حوزه توانبخشی است که با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و نظارت هرچه قوی‌تر در دستور کار قرار دارد که در این راستا به منظور پیشگیری از ایجاد مشکلات مالی جهت مراکز یادشده با طراحی الگو‌های جایگزین کاربردی و منطبق با شرایط هر استان اقدام خواهد گردید .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از مراکز نگهداری معلولان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.