سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستا‌های تابعه صحنه

در جلسه‌ای به ریاست فرماندار شهرستان صحنه و با حضور مدیر عامل شرکت آبفار استان و سایر مسئولین استان و شهرستان پیرامون مسائل ومشکلات آب و فاضلاب روستا‌های تابعه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حیدری فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به فرسودگی شبکه آبرسانی شرب روستایی و دیگر مشکلات در این زمینه گفت : یکی از مشکلات اصلی در برخی از روستا‌های بخش مرکزی و دینور قدیمی بودن شبکه آبرسانی شرب بوده که بسیار فرسوده و نیازمند اصلاح و بازسازی مجدد میباشد.

او بر تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اقدام گفت : در جریان سیل فروردین ماه سال جاری خسارات فراوانی به شبکه و تاسیسات آبرسانی در روستا‌های تابعه این شهرستان وارد شد که در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان بیشترین میزان خسارت وارده را داشته است، که امیداوریم بتوانیم با جذب اعتبارات اختصاص یافته بخشی از مشکلات روستا‌ها را حل و فصل نماییم.

شوهانی مدیر عامل شرکت آبفار استان کرمانشاه با اشاره به اعتبارات ملی جذب شده در حوزه آب و فاضلاب روستایی گفت : بالغ بر ۹۰۰۰ کیلومتر سیستم لوله گذاری در استان احتیاج به اصلاح دارد که از این میزان ۲۵۰۰ کیلومتر دارای عمر بالای ۲۵ سال بوده و فرسوده میباشد. 

او گفت :در گذشته پروژه اصلاح و جایگزینی لوله گذاری آب شرب در بسیاری از روستا‌ها انجام پذیرفته که در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز و بالا رفتن قیمت لوله و ابزار آلات این کار با سرعت کمتری در حال پیشرفت است، اما متوقف نشده است .

او افزود : در تلاش هستیم اعتبارات بیشتری را به این شهرستان اختصاص دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

یکی از مشکلات اصلی روستا‌ها قدیمی بودن شبکه آبرسانی شرب بود

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.