سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۸۲۱ میلیون دلاری کالا در ۴ ماهه نخست سال

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۴ ماهه اول امسال، ۱۷۸۸ هزارتن صادرات، به ارزش ۸۲۱ میلیون دلار در قالب صادرات از مرز‌های استان خارج شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدری مدیرکل گمرکات استان  کرمانشاه  در دومین نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان گفت: در ۴ ماهه اول امسال، ۱۷۸۸ هزارتن صادرات، به ارزش ۸۲۱ میلیون دلار در قالب صادرات از مرز‌های استان خارج شده است که نسبت به آمار ۴ ماهه سال ۹۷، حدود ۸ درصد کاهش ارزش دلاری را دارد و در ادامه دلایل این کاهش را برشمرد.

 کاشفی؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه، گزارشی از مشکلات مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی استان در حوزه‌های ملی، استانی و اقتصاد کلان را ارایه و پیشنهاداتی را در خصوص تسهیل صادرات در مبادی مرزی به استاندار و اعضای حاظر در جلسه ارایه کرد و ابراز امیدواری کرد :بتوان باحل مشکلات مربوط، زمینه‌های رشد حداکثری صادرات را در استان فراهم کرد.
بازوند؛ استاندار کرمانشاه نیز ضمن تایید مشکلات مطرح شده در خصوص وضعیت مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی استان از کلیه مسئولان و مدیران اجرایی خواست که با توجه به اوضاع حساس کنونی، نسبت به رفع ایرادات و نواقص موجود با قید فوریت اقدامات لازم را مبذول دارند.

انتهای پیام/ز

 

۱۷۸۸ هزارتن صادرات،  در قالب صادرات از مرز‌های استان خارج شده است

برچسب ها: صادرات ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.