سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی ۲۶۰ کیلومتر شانه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰ کیلومتر شانه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در ثلاث‌باباجانی به دلیل وقوع سیلاب پاکسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به اینکه امسال ۲۶۰ کیلومتر از شانه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان ثلاث‌باباجانی به دلیل سیلاب پاکسازی شده است اظهار داشت: طی این مدت ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش‌برداری در محور‌های تازه‌آباد، شیخ صالح، کنی زرد، سیا طاهر و ملی‌کرمینه انجام شده است.

وی از آزادسازی پنج کیلومتر در محور میرآباد ثلاث‌باباجانی خبر داد و عنوان کرد: امسال سه دستگاه پل در محور‌های تازه‌آباد، ازگله - شیخ صله و ازگله بازسازی و تعمیر شده است و یک دهانه به طول پنج متر در محور تازه‌آباد شیخ صله تعریض شد.

 کرمی با بیان اینکه از ابتدایی سال تاکنون ۶ کیلومتر شانه‌سازی در این شهرستان انجام شده است گفت: ۱۳۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی تیغ‌زنی شانه و در راه‌های روستایی ۲۱۰ کیلومتر تیغ زنی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کیلومتر راه با استفاده از بلدوزر بازگشایی شده است افزود: طی امسال ۲۰۰ متر نصب گاردریل، ۲۰۰ متر تعمیر گاردریل، ۱۵۹۰ کیلومتر لکه‌گیری و تهیه ۱۷۰۰ تن آسفالت سرد در ثلاث باباجانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان افزود: ۳۸۷ مورد تابلو هشدار دهنده در ثلاث‌باباجانی نصب شده است.

انتهای  پیام/ز

 

۳۸۷ مورد تابلو هشدار دهنده در ثلاث‌باباجانی نصب شده است

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.