سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر انجمن دارت کشور:

دارت‌انداز گرمساری جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را گرفت

فاضلی گفت : مهشاد عوض‌زاده ورزشکار گرمساری یکی از نمایندگان ایران توانست جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدحسین فاضلی دبیر انجمن دارت کشور با بیان اینکه ایران در مسابقات قهرمانی دارت جهان به میزبانی کشور رومانی چهار نماینده خواهد داشت گفت : مهشاد عوض‌زاده ورزشکار گرمساری از استان سمنان نیز یکی از نمایندگان ایران نیز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را کسب کند.

او با بیان اینکه حدود یک هزار ورزشکار علاقه‌مندی خود را به ورزش دارت در سطح استان سمنان نشان دادند گفت : از این تعداد حدود ۶۰ نفر فعال و به صورت حرفه‌ای در حال ادامه ورزش دارت هستند که این آمار نشان می‌دهد و بهترین‌های ایران در جوانان و بزرگ‌سالان از این خطه بر خواستند.

دبیر انجمن دارت کشور بابیان اینکه امسال برای اولین سال استان سمنان پتانسیل خوبی برای این رشته ورزشی در سطح کشور دارد و مسابقات رنگینگ قهرمانی کشور در سطح استان‌ها برگزار شد افزود : در این مسابقات ۶۰۰ ورزشکار حضور یافتند که از هر استان به تعداد ورزشکارانی که در رنگینگ بودند برای مسابقات پلی آف انتخاب خواهند شد.

فاضلی بابیان اینکه از استان سمنان نیز ۱۲ زن و ۱۲ مرد برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردند تصریح کرد: در نهایت از کل شرکت‌کنندگان در مسابقات پلی آف چهار نفر به مسابقات لیگ خواهند رفت و برای امسال علاوه بر اعزام تیم جوانان ایران به رومانی مهرماه مسابقات آزاد جهانی شیراز شهریورماه به عنوان مهم‌ترین رویدادهای دارت هستند.

او افزود: ورزش دارت از بعد قهرمانی و همگانی در سطح شهرستان و روستاها برگزار می‌شود که اجرای این مسابقات باعث استقبال و رغبت عمومی به این رشته ورزش شده است زیرا با برگزاری مسابقات خانوادگی و دوستانه تلاش شد تا دارت در خانه‌ها رسوخ پیدا کند.

انتهای پیام / ر

استان سمنان پتانسیل خوبی برای رشته دارت در سطح کشور دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.