سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات قاطع دستگاه قضایی در برخورد با فساد

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی و اداری، گفت: پیشرفت کشور در گرو تفکر انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا ما را به قله‌های رفیع بشریت برساند.

حیات الغیب با اشاره به شهادت امام باقر (ع)، عنوان کرد: خداوند به حق این امام بزرگوار به ما توفیق بدهد که در مسیر این امام حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رسیدن به قرب الهی نیازمند عمل صالح است، گفت: همچنین دوست داشتن اهل بیت به این است که در راه آن‌ها قدم برداریم و اعمال ما بر اساس مکتب اهل بیت باشد.

امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر بندگی خداوند، وفای به عهد و نیکی به پدر و مادر، بیان داشت: ماه ذی الحجه، ماه خودسازی، راز و نیاز است، در این راستا از نماز، دعا و ... در این ماه غلفت نشود.

حیات الغیب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعیاد قربان و غدیر خم در ماه ذی الحجه، عنوان کرد: عید قربان، عید رها شدن از نفس و شکوفایی ایمان و یقین انسان است.

وی بیان داشت: نماز عید در مصلا‌های نماز استان برگزار می‌شود و مردم استان می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر اینکه عید غدیر، عید ولایت است، افزود: پیامبر فرمود که عید غدیر، برترین عید امت من است، در آن روز خداوند دستور داد که برادرم علی (ع) را به عنوان پرچمدار امتم منصوب کنم تا بعد از من مردم توسط او هدایت شوند، در این روز خداوند دین را تکمیل و نعمت را بر امت تمام می‌کند.

حیات الغیب در ادامه با اشاره به روز عرفه، افزود: در این روز از دعای امام حسین (ع) بهره ببریم، اعتراف به گناهان کنیم و از خدا طلب آمرزش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی جوانان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و جوانان فرمودند که پیشرفت علمی سودمند برای کشور با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی میسر است، در این راستا همه ما باید با تفکر انقلابی، حوزه انقلابی، دانشگاه انقلابی، جوان انقلابی در این راستا حرکت کنیم.

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: رهبری فرمودند که مسیر نخبگان، مسیر بی انتهایی است، مسئولیت نخبگان بیشتر است، همچنین شناخت نیاز‌های علمی کشور، کشف قله‌های ناشناخته علمی برای رشد و تعالی انسان در مسیر زندگی از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

حیات الغیب در ادامه با اشاره به جدیدترین دستاورد‌های سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی در شرایط تحریم اقتصادی، بیان داشت: اگر به بحث اقتصاد مقاومتی توجه کنیم به طور حتم نقشه‌های آمریکا خنثی خواهد شد.

وی گفت: تلاش آمریکا به هیچ جا نمی‌رسد و جوانان ما با حرکت و تلاش خود جواب تمام فتنه‌های آمریکا را خواهند داد.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به اعلام حمایت مردم از اقدامات خوب و قاطعانه دستگاه قضایی کشور، تصریح کرد: مردم با این اقدامات دستگاه قضایی امیدوار شدند که با فساد مالی، اقتصادی و اداری برخورد جدی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در استان لرستان نیز این انتظار را داریم که مسئولان به تبع رئیس قوه قضائیه با فساد مبارزه کنند.

انتهای پیام/ر

دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقدامات قاطع انجام داد

برچسب ها: نمازجمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.