سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد؛

نشاط آفرینی سرلوحه کار خبرنگاران

محمد دستورانی گفت :خبری خوب است که در جامعه امید آفرین و نشاط بخش باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان  با بیان اینکه خبر درست و اطلاعات قابل اطمینان تنها از طریق خبرنگاران قابل دستیابی است گفت: خبری خوب است که در جامعه امید آفرین و نشاط بخش باشد.

او افزود: محموله‌های اعزامی با کمک استانداری و آموزش و پرورش استان تهیه شده و به مناطق و مدارس محروم امیر آباد، دامغان، گرمسار، سمنان، شاهرود، بیارجمند و امیر آباد ارسال خواهد شد.

دستورانی با بیان اینکه ۲۰ مرداد بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی در دیدار معلمان دین و اخلاق است، ابراز داشت: بعد از چهل سال این رویداد به میزبانی شاهرود رقم خورده که اگر به نحو مطلوب برگزار شود باعث ارتقای توانمندی، افزایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان خواهد شد و این آمادگی برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ‌تر را مهیا می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۷۰۰ ورزشکار و ۳۰۰ مربی، داور، ورزش یار و ورزش دوست این رویداد بزرگ را مدیریت می‌کنند، ابراز داشت:حضور دانش آموزان متوسطه اول و دوم در دو رشته والیبال و فوتسال تجربه خوبی برای شاهرود خواهد بود تا بستر لازم برای میزبانی رقابت‌های بیشتر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح

ارسال محموله کمک به دانش آموزان مناطق محروم استان سمنان با مشارکت استانداری و آموزش و پرورش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.