سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتباراداره ارشاداستان حمایتی است/جشنواره کودک به میزبانی رفسنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در این استان کل اعتبار امسال ۱۰ میلیارد تومان است که از این اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان حمایتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا علیزاده در نشست خبری دررفسنجان گفت: آنچه دولت در حوزه فرهنگ و هنر صرف می کند وظیفه حمایتی، هدایتی و سیاست گذاری و نظارتی را دارد.

او با اشاره به اینکه از کل اعتبارات کشور امسال نیم درصد اعتبارات کشور در حوزه فرهنگ گذاشته شد افزود: از کل اعتبارات دولتی برای فرهنگ ۱۳ درصد به وزارت ارشاد تعلق گرفت و در استان کرمان کل اعتبار امسال ۱۰ میلیارد تومان است و از این اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در بحث های حمایتی است.

مدیر کل ارشاد اسلامی بیان کرد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار سالانه در رفسنجان برای فرهنگ است که۱۰درصد آن برای حمایتی صرف می شود، یعنی ۱۹۰ میلیون تومان اعتبار نظارتی و۱۰ میلیون تومان حمایتی و فعالیتی است.

او با اشاره به اینکه جشنواره کودک و نوجوان که هرساله در اصفهان بود امسال در رفسنجان برگزار خواهد شد گفت: بنگاه های اقتصادی باید نگاه و دیگاه ویژه به فرهنگ و هنر داشته باشند.

علیزاده با عنوان اینکه ۳۰۰ مرکز فرهنگی در رفسنجان داریم که توسط مردم اداره و مدیریت می شود افزود: تغییر رویکرد دولت برون سپاری فعالیت ها و واگذاری انها به مردم است ۱۰سال قبل اینها توسط دولت انجام می شد.

انتهای پیام/ح

جشنواره کودک دررفسنجان

برچسب ها: اعتبار ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.