سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی فنی بسترن B۵۰ +مشخصات

بهره‌مندی از پلت‌فرمی مشابه خودرو‌های مزدا و همچنین استفاده از پیشرانه‌های فولکس‌واگن، B۵۰ را به محصولی قابل قبول برای عرضه در ایران مبدل کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۱۳۹۲ و همزمان با اوج‌گرفتن تحریم‌های صنعت خودروسازی ایران، گروه بهمن تصمیم به تولید سدان B۵۰ گرفت که محصولی از کمپانی FAW بود.

بهره‌مندی از پلت‌فرمی مشابه خودرو‌های مزدا و همچنین استفاده از پیشرانه‌های فولکس‌واگن، B۵۰ را روی کاغذ به محصولی قابل قبول برای عرضه در ایران مبدل کرد و حتی می‌توانست بهترین جایگزین برای جیلی امگرند ۷ در ایران باشد.

اما در عمل اتفاق دیگری افتاد؛ تبلیغات ضعیف عرضه‌کننده و عدم هماهنگی کامل پیشرانه با جعبه‌دنده، دست به دست هم دادند تا بسترن B۵۰ به خودرویی ناشناخته در کشورمان تبدیل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.