سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل مدیر اداره بهزیستی صحنه از قلم به دستان شهرستان

مدیر اداره بهزیستی شهرستان صحنه در آستانه روز خبرنگار از قلم به دستان هنر و رسانه تجلیل کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،همزمان با فرا رسیدن شهادت شهید صارمی خبرنگار فرهیخته خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، حسین ادیبان مدیر اداره بهزیستی شهرستان صحنه از رسانه‌ها و فعالان مطبوعاتی این شهرستان قدردانی کرد.

او با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش بیداری در جامعه را ایفا می‌کنند، گفت : خبرنگاران در حقیقت نقش مهمی را در اطلاع رسانی و حل مشکلات مردم ایفا میکنند. آن‌ها همان سنگرسازان بی سنگری هستند که تنها برای بهتر شدن جامعه ایفای نقش می‌کنند.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان صحنه افزود: رسانه‌ها امروزه عضوی از خانواده‌ها برای بیداری جامعه و حرکت آن‌ها به سوی روشنایی به شمار می‌آیند. اگر مدیری قدردان این تلاش‌ها نباشد حقیقتا او ناکارآمد است.

ادیبان افزود: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی خبرنگاران روز‌های بسیاری را در کنار انقلاب بوده و از قطار انقلاب پیاده نشده اند، روزی آن‌ها در جنگ سخت حضور داشته و امروز عصا و چراغ روشن مردم در جنگ نرم هستند.

ادیبان با مهم خواندن نقش رسانه‌ها در سوق دادن جامعه برای آفرینش خلاقیتها، بر اهمیت رسانه در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم و مسئولین باید رسانه‌ها رو در بیان حقایق یاری کنند تا به درستی حکایت قلم را روایت کنند.

او افزود: بهزیستی به عنوان یک نهاد مردم مدار همواره با رسانه‌ها ارتباط مناسبی داشته و از رسانه‌ها انتظار دارد به نیازمندی‌های جامعه هدف توجه داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

تجلیل از قلم به دستان هنر و رسانه

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.