سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطبوعات یک پدیده‏ ضروری و لازم و اجتناب‏‌ناپذیر برای جامعه است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی می‌فرمایند: من مطبوعات را یک پدیده‏ی ضروری و لازم و اجتناب‏‌ناپذیر برای جامعه خودمان و هر جامعه‏‌ای می‏‌دانم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش ومجاهدت‌های اصحاب رسانه تقدیر کرد.

در بخش نخست این پیام با نقل قولی از رهبر معظم انقلاب آماده است: امام خامنه‌ای (مدظله العالی می‌فرمایند: من مطبوعات را یک پدیده‏ ضروری و لازم و اجتناب‏‌ناپذیر برای جامعه خودمان و هر جامعه‏‌ای می‏‌دانم. بنده برای مطبوعات (رسانه‌ها) سه وظیفه قائلم: نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه.

سردار فدا در این پیام اظهار داشت: افتخار دیگراست برای اصحاب رسانه که بزرگداشت روز خبرنگار مزین است به نام شهید محمود صارمی، بزرگ‌مردی که تا آخرین لحظات زندگی، برای پاسداشت حقیقت لحظه‌ای درنگ نکرد و برگ زرین دیگری را با خون خود دردفتر تاریخ این مرز و بوم اضافه کرد تا نسل‌های جوان آینده عرصه جهاد رسانه‌ای با الگو وسرمشق قراردادن این رشادت و پایمردی‌ها، در جنگ رسانه‌ای نظام سلطه علیه کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه به جهاد برخیزند.

او افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب نقش رسانه‌ها را تبیین فرموده و از جوانان خواسته‌اند تا محاصره تبلیغاتی نظام سلطه را برعلیه نظام اسلامی بشکنند. اینگونه رسالت و وظیفه‌ای سنگین برعهده شما اصحاب رسانه گذاشته شده که باید همه آن‌هایی که در عرصه رسانه‌ها فعالیت می‌کنند و دل در گرو انقلاب اسلامی دارندبرای تحقق این رسالت به میدان بیایند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: از خداوند متعال برای شما مجاهدان عرصه جهاد رسانه‌ای که همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت زحمات و مشقات زیادی متحمل شده‌اید، توفیق روزافزون و موفقیت وسربلندی دارم.

انتهای پیام/م

 

پیام فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.