سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت جام:

خدمات دولت به نحو مطلوب اطلاع رسانی نشده است

فرماندار تربت جام گفت: خدمات دولت به نحو مطلوب اطلاع رسانی نشده و خبرنگاران این ضعف دولت را با اطلاع رسانه‌ای دقیق برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام با تبریک روز خبرنگارو یاد و خاطره شهدای حوزه خبرو رسانه بویژه شهید محمود صارمی در جمع اصحاب رسانه، گفت: کار رسانه خیلی مهم و بالاتر از یک جریان و دسته بندی است وخدمات دولت به نحو مطلوب اطلاع رسانی نشده و خبرنگاران این ضعف دولت را با اطلاع رسانه‌ای دقیق برطرف کنند.

او ادامه داد: خبرنگاران زبان گویای مردم و زبان رسایی برای انتقال مطالبات مردم به مدیران هستند و مهمترین رسالت خبرنگاران آگاه بخشی و اطلاع رسانی خدمات دولت که در واقع نظام به مردم و جلوگیری از سیاه نمایی‌ها است.

فرماندار تربت جام گفت: خبرنگاران بایستی براساس واقع بینی، اطلاع رسانی کند و از سوی مدیران پاسخ درست و منطقی را برای مردم داشته باشندو خبرنگاران به مردم امید بدهند و توقع داریم خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانند.

حیدر بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: خبرنگاران رسالت پیامبرگونه دارند تا اعتماد مردم را جلب کنند و خبرنگاران خود را متعلق به مردم بدانند و بیشترین انتقاد سازنده را هم از ارشاد داشته باشند.

او تصریح کرد: از انتقادات سازنده، صادقانه همراه با راهکار استقبال می‌کنیم چرا که پیگیری برای حل بسیاری از مشکلات شهرستان با ارائه خبر و گزارش‌های به موقع خبرنگاران سرعت می‌بخشد.

انتهای پیام //ز. ج

 

خبرنگاران تربت جام تجلیل شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.