رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات گفت: خبرنگاران به نحوی عضو خانواده حفاظت از محیط زیست هستند و با اطلاع رسانی در این حوزه به عنوان یار و یاور حفاظت از محیط زیست قلم داد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید جوانبخت رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات در جمع تنی چند از خبرنگاران با بیان گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاری کار بسیار مقدسی است چرا که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم منجر به اقدامات ارزشمند مثبتی می‌شوند و از بسیاری از امور نادرست جلوگیری می‌کنند که این جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: مجموعه اداره حفاظت محیط زیست مه ولات مسلما نقاط قوت و ضعفی دارد که ما به عنوان خادم مردم خود را موظف به خدمت رسانی بی منت به مردم می‌دانیم و همیشه آماده پذیرش نقطه نظرات هستیم و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی در این حوزه نقش بسزایی دارند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات گفت: خبرنگاران را می‌توان یار و یاوری برای حفاظت از محیط زیست قلم داد کرد چرا که با آگاهی بخشی به مردم می‌توانند از بسیاری حوادث ناخوشایند جلوگیری کنند.

جوانبخت در پایان ضمن قدردانی از مجموعه اصحاب رسانه شهرستان به پاس همکاری موثر و مفیدشان با اداره حفاظت محیط زیست، افزود: از خبرنگاران درخواست می‌کنم با توجه به اهمیت حوزه محیط زیست با اطلاع رسانی به همشهریان عزیز به نحوی در حفظ محیط زیست کمک نمایند.

انتهای پیام// م. م
 

خبرنگاران را می‌توان یاری برای حفاظت از محیط زیست قلم داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.