سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان قرعه کشی مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ اعلام شد/ استیلی و مجیدی به تایلند می‌روند

مراسم قرعه کشی مسابقات نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، ۴ مهرماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن درحالی ۴ مهرماه ۱۳۹۸ در تایلند برگزار می‌شود که قرار است حمید استیلی (مدیر تیم ملی امید) و فرهاد مجیدی (سرمربی تیم ملی امید) به بانکوک بروند و در مراسم قرعه کشی حضور یابند.  

براساس اعلام AFC، قرعه‌کشی رقابت‌های مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۲۶ سپتامبر (چهارم مهر ماه) در بانکوک برگزار خواهد شد و تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت.  

در این قرعه‌کشی تیم‌های تایلند، ازبکستان، ویتنام و قطر سرگروه خواهند بود و تیم ایران در سید چهارم و کنار تیم‌های سوریه، امارات و بحرین قرار گرفته است. در فروردین ماه ۱۳۹۸ که بازی‌های مقدماتی المپیک در تهران برگزار شد، ایران با هدایت زلاتکو کرانچار به مرحله نهایی رسید، اما پس از مسابقات، او از تیم امید برکنار و مجیدی جایگزین او شد.

این رقابت‌ها در دی ماه و در چهار شهر مختلف تایلند برگزار می‌شود و سه تیم برتر به‌همراه ژاپن که میزبان بازی‌های المپیک است، جواز حضور در مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب خواهند کرد.

تیم ملی امید ایران امیدوار است با هدایت مجیدی طلسم حضور در المپیک را بشکند و به این مسابقات صعود کنند. کادرفنی تیم امید شامل فرهاد مجیدی، فرشاد ماجدی، یک مربی اسپانیایی و بهزاد نوشادی است.


بیشتر بخوانید:

لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مارک ویلموتس

ویلموتس، تماشاگر ویژه بازی‌های تیم ملی امید در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ مرد بلژیکی به تایلند می‌رود

شاگردان ویلموتس به مصاف میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌روند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.