سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با یک مربی اسپانیایی به توافق رسید تا او به عنوان مربی در تیم فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش فرهاد مجیدی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران برای انتخاب یک مربی اسپانیایی به این کشور رفت تا مذاکراتی را با او داشته باشد که این اتفاق افتاد و مربی مدنظر مجیدی، تایید اولیه را برای حضور در کادرفنی تیم امید داد و سرمربی یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) کارنامه این مربی را به کمیته فنی داد تا در صورت تایید، او مربی تیم امید شود.

البته مربی معرفی شده به کمیته فنی، روبرتو نام دارد که مجیدی از قبل با او در ارتباط بوده و حالا حضور او به تایید کمیته فنی مربوط است. لازم به ذکر است، برخی اعضای کمیته فنی پیش از این با درخواست سرمربی تیم ملی امید موافقت کرده بودند و قرار است در اردوی بعدی، مربی اسپانیایی به تیم اضافه شود.

اردوی یوزهای جوان لغو شد

همچنین خبر دیگر اینکه کادرفنی تیم ملی امید و فرهاد مجیدی درصدد بودند تا در مرداد ماه، اردوی تدارکاتی برگزار کنند که با توجه به تاخیر در برگزاری لیگ برتر و ... لغو و قرار است شاگردان مجیدی، شهریورماه با ازبکستان دیدار کنند.

در پایان گفتنی است، تیم ملی امید برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن که در تایلند برگزار می‌شود، آماده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

استیلی: اردوی مردادماه تیم ملی امید لغو شد/ برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان به موقع اجرا می‌شود

فرهاد مجیدی راهی اسپانیا شد/ احتمال برگزاری اردوی مرداد ماه برای تیم امید

مجیدی:تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید با فرهاد مجیدی در سودای حضور در المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار