سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد;

کشف چک های میلیاردی با صحت عمل ماموران پلیس راه ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت :ماموران گشت اداره پلیس راه ، ۹ فقره چک حامل به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را پیدا و به صاحبش بازگرداند.

سرهنگ  رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت : مأموران گشت اداره عملیات پلیس راه استان ایلام به سرپرستی سرهنگ عادل منصوری و کارمند رضا سلیمانی در حین انجام ماموریت، یک کیف حاوی تعداد ۹ فقره چک به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را پیدا می‌کنند.

او افزود: با تلاش و پیگیری ماموران، صاحب کیف شناسایی و پس از دعوت او به بازرسی پلیس راه استان ایلام ، کیف به همراه محتویات آن به صورت صحیح و سالم به وی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی گفت: مالک پس از مواجهه با ۲ مأمور صالح و وظیفه شناس پلیس راه استان ایلام ابراز خرسندی کرده و از آنان قدردانی کرد.

او ادامه داد:صحت و امانت‌داری پلیس از اموال مردم، مصداق بارز ترویج فرهنگ صداقت و امانت‌داری در جامعه است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با قدردانی از صحت عمل و وظیفه شناسی کارکنان  و با بیان اینکه حفظ اعتماد مردم سخت‌تر از به دست آوردن آن است، یادآور شد: همه آحاد مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس محسوب می‌شوند و ما تلاش می‌کنیم که با صداقت و امانت‌داری در مسائل مادی و معنوی و افزایش عملکرد مطلوب خود میزان رضایتمندی را افزایش دهیم

همتی زاده در ادامه عنوان کرد:شهروندان اسناد و مدارک خود را در محلی مطمئن نگهداری کرده و از انتقال وجه نقد و چک به صورت دستی خودداری کنند.

انتهای پیام/با

حرکت جالب ماموران پلیس راه ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.