فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند ۵ نفره ای که با دریافت خسارت دیه بیمه عمر با مدارک جعلی پولشویی کرده بودند، خبر داد.

 دستگیری باند پولشویی در ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در راستای مبارزه با پولشویی و در پی اطلاع واصله از اداره کل بازرسی استان با هماهنگی قضایی ، پرونده به پلیس آگاهی ارسال و توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای باند پولشویی با تهیه و ارائه اسناد و مدارک جعلی موفق به دریافت چک های پرداخت خسارت بیمه عمر به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال شده بودند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: متهمان به منظور پنهان ماندن عواید حاصل از فعالیت های مجرمانه و تحصیل مال نامشروع با طرح و نقشه قبلی افرادی که اغلب بی سواد یا کهنسال بوده را شناسایی و با اخذ وکالت از آنان و افتتاح حساب بانکی به نام آنها پس از دریافت خسارت بیمه عمر مبالغ را به حسابهای افتتاح شده واریز و در فرصتی دیگر آن را برداشت و به حساب خود انتقال می دادند.

 

وی تصریح کرد : با هماهنگی قضایی، متهمان به پلیس آگاهی دلالت و اقدامات لازم در خصوص انسداد حسابهای بانکی آنان و وصول وجوه تحصیل شده انجام و در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

 

 انتهای پیام/ع

انهدام باند پولشویی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.