سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار کالاهای اساسی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در اردبیل

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف انبار احتکار انواع مواد شوینده، مواد غذایی و پوشاک بچه ارزش بیش از یک میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.

سلیم کریمی، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر مبنای اخبار واصله و گزارش‌های مردمی مبنی بر عدم اعلام موجودی و احتکار انواع مواد شوینده، مواد غذایی و پوشاک بچه توسط یکی از اصناف، تیمی از بازرسان و ضابطین قضایی در قالب گشت مشترک به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در یک انبار که اطلاعات آن در سامانه جامع انبار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده انواع کالا‌های ذکر شده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به صورت عمده احتکار شده است.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: با دستور قضایی محل انبار این کالا‌های دپو شده پلمپ گردید و به زودی دستور فروش و عرضه آن‌ها به نرخ رسمی بین مردم صادر خواهد شد.

کریمی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کلیه اصناف ملزم هستند تمام موجودی کالا‌های خود را به صورت ماهانه به اتحادیه مربوط گزارش نمایند و اگر صنفی این کار را انجام ندهد مشمول احتکار و طبق ضوابط قانونی با این اصناف برخورد خواهد شد.

او از مردم خواست در صورت اطلاع از انبار‌های احتکار شده با شماره تلفن ۳۳۴۰۴۱۰۰ تعزیرات حکومتی استان اردبیل و ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس گرفته و موضوع را گزارش نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی قضایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

کشف کالا‌های احتکار شده در اردبیل

برچسب ها: احتکار ، تعزیرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.