سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای خبرنگار استان قزوین برگزار می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت روز خبرنگار گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار یادواره ۱۰ شهید خبرنگار استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید حسین بی نیاز دبیر ستاد بزرگداشت روز خبرنگار گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار یادواره ۱۰ شهید خبرنگار استان با حضور وزیر دفاع و نیرو‌های مسلح در شهرستان آبیک برگزار خواهد شد.

بی نیاز افزود: این مراسم در روز ۱۹ یا ۲۰ مردادماه در آبیک زادگاه شهید طهماسب شیخ حسنی نخستین شهید خبرنگار استان برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: امسال برای اولین بار به منظور انسجام بیشتر برنامه‌ها ستاد بزرگداشت روز خبرنگار به ریاست معاون سیاسی و امنیت استاندار با حضور روابط عمومی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، شهرداری قزوین، مدیریت و برنامه ریزی استانداری، خانه مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه نگاران و بسیج رسانه تشکیل شده و تاکنون نیز با برگزاری سه جلسه هماهنگی، برنامه‌های مختلفی را با همکاری دستگاه‌های مربوط تدارک دیده است.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین و، برگزاری مراسم نکوداشت روز خبرنگار را یکی از این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این مراسم با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز ۲۲ مرداد ماه در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و در حاشیه آن پرسش و پاسخ با خبرنگاران انجام می‌شود.

بی نیاز با اشاره به جایگاه فعالان رسانه‌ای در نزد مدیران ارشد استان، خاطر نشان کرد: استاندار قزوین و معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرده اند که در روز خبرنگار مدیران دستگاه‌های اجرایی حتما با حضور در دفاتر رسانه‌ها از خدمات آن‌ها تقدیر کنند.

رییس شورای مرکزی روابط عمومی‌های استان ، پیش بینی جشنواره مسابقات ورزشی خبرنگاران، اختصاص دو سانس نمایش فیلم، اختصاص دو سانس تئاتر و اهدای کتاب خاطرات سفیر، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دندانپزشکی، اختصاص بخش سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در هفته آینده به رییس خانه مطبوعات، ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان کانون وکلای دادگستری، فضاسازی شهری به مناسبت روز خبرنگار، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای خبرنگار و همچنین تولید برنامه تلویزیونی ویژه خبرنگاران و دعوت از فرزندان اهالی رسانه در برنامه کودک آفتابگردان ا را نیز از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز خبرنگار بیان کرد.

انتهای پیام/ک

یادواره ۱۰ شهید خبرنگار استان قزوین در آبیک برگزار می شود 

برچسب ها: مطبوعات ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.