پیشگامان اندیشه و قلم استان قزوین در مراسم نکوداشت روز خبرنگار تجلیل شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  زاهدی استاندار قزوین در این مراسم به نقش مهم و تاثیر گذار خبرنگاران در اطلاع رسانی و تبیین دستاورد‌های نظام اشاره کرد و شفاف سازی در جامعه را از کار کرد‌های رسانه دانست.

زاهدی علت عمده فساد در جامعه را پنهان کاری برخی مدیران بیان کرد و افزود: اگر رسانه‌ها عملکرد مدیران را ارزیابی کنند قطعا شاهد کاهش فساد در جامعه خواهیم بود.

استاندار در ادامه به نقش رسانه‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: رعایت انصاف و انتقاد باید ملاک کار رسانه‌ها باشد.

زاهدی همچنین با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها در ارتقای آگاهی در جامعه گفت: هیچ مدیری بدون بهره گیری از رسانه‌ها نمی‌تواند خودش را نشان دهد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت:: حقایق و نشان دادن دستاورد‌های نظام مهمترین رسالت خبر نگاران است.

محمدی افزود: خبرنگاران در کنار نقد‌های سازنده باید راهکار‌های مشکلات را هم عنوان کنند.

زرآبادی دیگر نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم به مشکلات معیشتی خبرنگاران اشاره و برساماندهی و توجه به مشکلات بیمه‌ای این قشر تاکید کرد.

زر آبادی در ادامه به ظرفیت رسانه‌های استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و خواستار حمایت از اصحاب رسانه با هدف ارتقای فرهنگ در جامعه شد.

در این مراسم نمایندگان خبرنگاران استان هم دغدغه‌ها و مشکلات حرفه خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

مراسم نکوداشت روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار