سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از جابجایی بیش از ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیا فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل بیله سوار گفت: در چهار ماه نخست امسال بیش از ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی برای مصرف عموم از شهرستان بیله سوار به شهر‌های مختلف جابه جا شده است.

او با بیان اینکه این مقدار محصول توسط ۵ هزار دستگاه ناوگان حمل شده است تصریح کرد: ۴ شرکت حمل ونقل کالا، بار ومسافر در شهرستان بیله سوار فعال است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه وجود پایانه مرزی بیله سوار و همچنین بهره مندی از زمین‌های مساعد کشاورزی این شهرستان را به انبار غله کشور تبدیل کرده افزود: در کنار حمل کالا ترانسپورت مسافر نیز از کشور آذربایجان به سایر شهر‌ها و جابجایی مسافر بویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، اعیاد اسلامی و فصول گردشگری از شهرستان بیله سوار انجام می‌شود.

فکری جلوگیری از ۲۸ مورد تجاوز به حریم راههاو ساخت وساز غیرمجاز درمدت یاد شده را عنوان کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران تاکنون با دستور قضایی ۱۵ مورد کارگاه تعطیل و ۱۱ مورد مجوز ساخت وساز صادر شده است که با خاطیان و متخلفان این حوزه با قاطعیت برخورد می‌شود.

او با اشاره به اینکه در جهت بالا بردن ضریب ایمنی جاده ۳۸ عدد تابلوی غیرمجاز از سطح جاده‌های این شهرستان برچیده شده است افزود: ۱۰۷ عدد تابلوی انتظامی جدید در محور‌های مواصلاتی نصب و ۲۹۵ متر از سرعت کاه‌ها نیز رنگ آمیزی شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از توزیع یک هزار و ۷۸ حلقه لاستیک بین رانندگان شهرستان بیله سوار خبر داد و افزود: ۴۵۰ کیلومتر قنوزنی، تسطیح و تیغه زنی ۹۵ کیلومتر از راه‌های خاکی و تسطیح ورگلاژ ۲۳۵ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی از دیگر اقدامات مهم اداره راهداری بیله سوار در ۴ ماهه امسال است.

فکری با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای از ماموریت‌های مهم راهداران این شهرستان است اظهار کرد: در این زمینه ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری برای افزایش دید و حذف نقاط حادثه خیز انجام و با ۸۳۰ تن آسفالت گرم و سرد محور‌های مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

انتهای پیام/ح

توزیع یک هزار و ۷۸ حلقه لاستیک در بیله سوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.