سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۲۶۰ متقاضی برای نصب پنل خورشیدی

از آغاز امسال نیز ۲۶۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات از کمیته امداد ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۴ نفر تأیید و به بانک‌های عامل معرفی شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسینی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: ۵۷ نفر از مددجویان با استفاده از تسهیلات کمیته امداد با نصب پنل‌های خورشیدی خانگی ماهانه ۸۰۰ هزار تومان درآمد کسب می‌کنند.

او افزود: این تعداد پنل خورشیدی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در خانه‌های مددجویان این نهاد نصب شد.

حسینی بیان گرد :مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی در ۴ ماه گذشته از تولید برق ۱۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان درآمد کسب کردند.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: از آغاز امسال نیز ۲۶۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات از کمیته امداد ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۴ نفر تأیید و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حسینی افزود: از این تعداد به ۳۵ متقاضی تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: در راستای حمایت از اشتغال مددجویان، ۳۸ تا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶ ساله پرداخت می‌شود.

او افزود: با ایجاد پنل‌های خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در کنار تأمین برق مصرفی آن‌ها، امکان فروش تضمینی آن به شرکت برق و درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد فراهم می‌شود.

خراسان جنوبی یکی از محدود استان‌هایی است که ۳۲۰ روز آفتاب دارد.

انتهای پیام/ک

درآمد ۱۸۲ میلیون تومانی مددجویان از تولید برق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.