نمایشگاه توانمندی‌های خراسان جنوبی در مزار شریف افغانستان تا اواخر شهریور برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی امروز در بازدید از ۷ واحد صنعتی چوبی و سلولزی در شهرک برپایی صنعتی بیرجند با بیان این مطلب گفت: همچنین مذاکرات و هماهنگی‌هایی برای برپایی نمایشگاهی در همین راستا در کشور پاکستان در حال انجام است.

وی بعد از بازدید از شهرک صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور یافت و یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی را نبود بازار فروش مناسب این محصولات دانست و گفت: برای رفع این مشکل بخشنامه و دستوری وجود ندارد و باید با تشکیل گروه‌های مشاوره و اتاق فکر آن را برطرف کرد.

شهرکی رییس سازمان صمت خراسان جنوبی هم در این کارگروه گفت: با توجه به اینکه همه خریدها، سفارشات و عمده مسائل تولید از طریق سامانه ستاد انجام می‌گیرد، تولیدکنندگان سامانه ستاد را باید جدی بگیرند.

اصلاح شیوه پرداخت به بانک ها، معافیت‌های مالیاتی و ثابت نبودن قوانین، سود بالای تسهیلات بانکی، تفسیر‌های متفاوت کارشناسان ازقوانین، بازار فروش، نوسانات برق شهرک صنعتی و تأمین مواد اولیه از جمله مشکلات مطرح شده تولیدکنندگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود.

انتهای پیام/ک

نبود بازار فروش بزرگترین و اصلی‌ترین مشکل واحد‌های صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.