سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سرای نوآوری مبل و منبت در دانشگاه آزاد ملایر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از افتتاح سرای مبل و منبت دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در آخر شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد عظیم خدایاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: سیاست کلی هر واحد دانشگاهی در دانشگاه نسل سوم برررسی مشکلات منطقه و حل مسئله و رفع آن‌ها است.

او با اشاره به اینکه رسالت و مأموریت اصلی دانشگاه آزاد ملایر بحث صنعت مبل و منبت است گفت: برای توسعه این هنر صنعت با مشارکت فعالان مبل و منبت در سرای نوآوری کار‌های پژوهشی و آموزشی در قالب مراکز رشد و نوآوری و استارت آپ‌ها و پارک‌های علم و فناوری انجام و مشکلات و نیاز‌های این حوزه در زمینه‌های مختلف حل و رفع می‌ شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر افزود: در این راستا حدود ۳۰۰ عنوان موضوعات مختلف مرتبط با حوزه مبل و منبت برای انجام تحقیقات و بررسی به دانشجویان و اساتید ارجاع می‌گردد.

خدایاری با اشاره به تأثیر بسزایی سرای نوآوری در رونق و اشتغالزایی ابراز امیدواری کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار مشهود سرای نوآوری در این صنعت خود نمایی کند.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از کارکرد‌های مدیریتی استفاده حداکثری از منابع و امکانات است گفت: دانشگاه آزاد یک مکان بلا استفاده داشت برهمین اساس با فروشگاه رفاه قراردادی در زمینه ایجاد فروشگاه بسته شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه فروشگاه در روز چهارشنبه افتتاح می‌شود، افزود: این فروشگاه بزرگترین فروشگاه رفاه منطقه است که با سرمایه گذاری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با اشتغال ۳۵ نفر نیروی کارآغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/ب


سرای نوآوری مبل و منبت در دانشگاه آزاد ملایر بزودی افتتاح می‌شود

 
برچسب ها: دانشگاه ، مبل و منبت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.